Kā krīzes laikā mobilizēties un attīstīt pakalpojumus?

Mobilly pazīstams kā uzņēmums, kas ērti ļauj norēķināties par autostāvvietu un iegādāties autobusa un vilciena biļetes. Tomēr tieši ārkārtas situācijas laikā krietni uz priekšu izdevies pavirzīt divus citus pakalpojumus. Tagad Mobilly lietotnē iespējams norēķināties arī par pašapkalpošanās automazgātavas Puto pakalpojumiem. Savukārt pakalpojums “Mobilly labumi” ļauj citiem uzņēmumiem apmaksāt un ērti organizēt ēdienu piegādi uz savu darbinieku mājām.

Mobilly meklē jaunus ceļus

Mobilly ir pieredzējis uzņēmums, kas darbojas kopumā jau 15 gadus. Tomēr šobrīd transporta nozarē, kurā Mobilly līdz šim visaktīvāk sniedzis norēķinu pakalpojumus, darba apjoms ir samazinājies. Cilvēki aizvien mazāk dodas ārpus mājas, līdz ar to arī Mobilly nākas meklēt jaunas idejas, kā attīstīties un paplašināt savu darbības lauku par spīti krīzei. 

Abus jaunos pakalpojumus uzņēmums bija sācis attīstīt jau pirms ārkārtas situācijas, bet tagad, kā uzsver Mobilly izpilddirektors Ģirts Slaviņš, tos izdevies kārtīgi “salikt pa plauktiņiem”.

Mazgā savu auto, cik tīk!

“Jo paliek smukāks laiks, jo arī mašīnu vairāk gribas nomazgāt. Ja vien tas nav feins džips, kam pēc izbrauciena pa mežu ir dubļu kārtiņa, kas to padara skaistāku, tad gribas mašīnu bišķi tīrāku,” tā Ģirts uzsver vajadzību sapucēt auto pirms un pēc pavasara un vasaras izbraucieniem.

Tā Mobilly, sadarbojoties ar automazgātavu Puto, auto braucējiem nu piedāvā bezkontakta samaksas iespēju. Tagad vairs nav jālauza galva, kur dabūt skaidru naudu, lai norēķinātos par pakalpojumu. Turklāt nav arī jāuztraucas, ka ar naudu, kas ir makā, nepietiks visa auto nomazgāšanai. Arī pašam Ģirtam esot iepriekš gadījies tā, ka spīd un laistās tikai viena auto puse, bet otrai naudas vairs nepietiek. Savukārt tagad ar vienu pogas spiedienu Mobilly lietotnē iespējams summu par mazgāšanu palielināt. 

Gardas pusdienas darbiniekiem

Pakalpojums ar skanīgo nosaukumu “Mobilly labumi” piedāvā uzņēmumiem ērtu veidu, kā parūpēties par saviem darbiniekiem un motivēt viņus ne tik vienkāršajam darbam mājas apstākļos – tā ir iespēja nodrošināt un apmaksāt saviem darbiniekiem pusdienu piegādi līdz pat mājas durvīm.

Valsts šobrīd ļauj uzņēmumiem, kuriem ar darbiniekiem ir noslēgts koplīgums, nodrošināt katram darbiniekam ēdināšanu līdz 40 eiro mēnesī, neatvelkot no šīs summas darbaspēka nodokli. Parasti šīs summas administrēšana no uzņēmuma prasa lielus pūliņus, bet Mobilly lietotne, kas izstrādāta, sadarbojoties arī ar Valsts ieņēmuma dienestu, to būtiski atvieglo.

Kā tas notiek?

Darbinieki, kuru uzņēmums ar Mobilly ir noslēdzis līgumu, dodas uz lietotni un pasūta sev pusdienas. Lietotnē viņi redz, cik no 40 eiro mēneša limita jau iztērēts. Katrs var izmantot summu pēc saviem ieskatiem – ik pa laikam ieturēt pusdienas visa mēneša garumā vai izbaudīt šiku maltīti un visu iztērēt vienā vai pāris ēdienreizēs.

“Tas ir foršs veids, kā motivēt darbiniekus - gan esošos, kuriem varam to piedāvāt kā papildu bonusu, gan jaunos, kurus aicinām pievienoties mūsu komandai,” skaidro Mobilly sadarbības partnere Ivita Rozīte, kas ir personāla vadītāja uzņēmumā SAF Tehnika. Turklāt Ģirts uzskata, ka īpaši noderīgs šis pakalpojums ir ārkārtas situācijas laikā, jo palīdz vismaz dažkārt laikietilpīgo ēdināšanas jautājumu noņemt no darbinieku pleciem.

Šķiet, ka daudzi no mums, kuri strādā mājās, jau izmēģinājuši visas zināmās receptes. Un ēdiena pasūtīšana no iecienītā restorāna vai kebabnīcas ļauj kaut uz brīdi izbaudīt citas garšas un bezrūpīgu maltīti.

Izaicinājumu laiks

Lai gan Ģirts šobrīd saskata  daudzas pozitīvas digitalizācijas tendences, viņš uzsver, ka laiks kopumā ir arī ļoti sarežģīts. Pasaule uz priekšu virzās daudz lēnākā tempā – cilvēki mazāk pārvietojas un tērē. Tāpēc blakus pozitīvajām tendencēm ir arī milzīgi izaicinājumi. Kā tos turpmāk izdosies pārvarēt pašam Mobilly?

Ģirts ir apņēmības pilns turpināt attīstīt jaunas idejas. Turklāt uzņēmums domā ne tikai par savu peļņu, bet palīdz arī ar ziedojumu vākšanu dažādām nevalstiskajām organizācijām – un arī šajā lauciņā plāno attīstīt automātiskā ikmēneša maksājuma iespējas. Redzams, ka Mobilly jaunu attīstības virzienu netrūkst. Cerams, ka izdosies trāpīt ar tiem, kuri tieši šobrīd cilvēkiem visvairāk ir vajadzīgi!

Saistītie rīki

  • Mobilly

Sīkdatņu izmantošana

Šajā tīmekļa vietnē var tikt izmantotas šādas sīkdatnes.

  • Tehniskās sīkdatnes jeb obligāti nepieciešamās sīkdatnes ļauj Tev brīvi apmeklēt un pārlūkot tīmekļa vietni un izmantot tās piedāvātās iespējas, tajā skaitā iegūt informāciju par pakalpojumiem un iegādāties tos, bet mēs varēsim izpildīt Tavus iniciētos pieprasījumus. Tīmekļa vietne atcerēsies, kādām sīkdatnēm esi piekritis. Lasīt vairāk
  • Analītiskās sīkdatnes apkopo informāciju, kā Tu lieto tīmekļa vietni, konstatē biežāk apmeklētās sadaļas, ieskaitot saturu, kuru Tu izvēlies, pārlūkojot vietni. Informācija tiek lietota analīzes nolūkos apkopotā veidā. Var tikt izmantotas trešo personu sīkdatnes, piemēram, Google Analytics. Lasīt vairāk

Nospiežot “Saglabāt izmaiņas”, Tu apstiprini, ka esi iepazinies ar informāciju par sīkdatnēm un to izmantošanas mērķiem, kā arī savu izvēli konkrētu sīkdatņu izvietošanai. Ja vēlāk pārdomāsi, varēsi mainīt savu izvēli sadaļā “Sīkdatņu iestatījumi”.